FIRMUS Advocaten zoekt administratief boekhoudkundig medewerker
/FIRMUS Advocaten is een advocatenkantoor gevestigd op het Antwerpse Zuid. Het advocatenkantoor bestaat uit een tiental advocaten en een drietal administratief bedienden. FIRMUS Advocaten is op zoek naar een enthousiaste administratieve bediende om de afdeling boekhouding te versterken.
Het takenpakket:
U doet alle dagdagelijkse boekhoudkundig gerelateerde taken verbonden aan de werking van het advocatenkantoor en dit in samenwerking met ons extern boekhoudkantoor;
U staat in voor de verwerking en het inboeken van inkomende en uitgaande facturen;
U bereidt de betalingen voor en waakt over de correcte uitvoering ervan;
U volgt de betalingen op en gaat over tot aanmaning;
U verwerkt de derdengelden;
U doet de loonadministratie in samenwerking met het sociaal secretariaat;
U voert allerhande administratieve taken uit;
U staat in contact met ons cliënteel;
Uw profiel:
U beschikt idealiter over een bachelor in het bedrijfsmanagement of boekhouding of een hiermee gelijk te stellen opleiding of ervaring;
U bent administratief sterk, nauwkeurig en kan zelfstandig werken;
U bent betrouwbaar, punctueel en stipt;
U bent stressbestendig, leergierig en werkt graag in teamverband;
U beschikt over een verzorgd taalgebruik en beheerst een foutloos gesproken en geschreven Nederlands. Meertaligheid is een pluspunt;
U bent behendig in het werken met Microsoft office en standaard softwareprogramma’s;
Ons aanbod:
Een aangename werkplek in een jong en dynamisch team;
Een contract van onbepaalde duur;
Een marktconform salaris in verhouding tot uw competenties en ervaring, met de mogelijkheid van extralegale voordelen;
Een voltijdse functie of een deeltijdse functie van minstens 32 uur per week;
Interesse? Maak uw CV met motivatiebrief per e-mail over aan info@firmus.be ter attentie van mr. Ria Hens. Uw sollicitatie wordt strikt vertrouwelijk behandeld.